3.7.09

Niemand ziet het...

Ik heb al een week een nieuwe bril en niemand ziet het! Terwijl het voor mijzelf zo'n grote aanpassing is. Ik vroeg me eerst de hele tijd af of hij me wel zou staan, hij is zo ontzettend anders dan de vorige... Maar zo langzamerhand begin ik te twijfelen of mensen me eigenlijk nog wel echt aankijken als ze met me praten... Of ze vinden mijn bril natuurlijk vreselijk lelijk, en daarom zeggen ze maar niks. Dat kan ook natuurlijk :-/



Niemand is natuurlijk veel gezegd hè! Marianne en Judith (twee van onze tieners)! Die zagen het gelijk, na vijf seconden al! En Gunther, van de krantenwinkel, die zag het ook gelijk! In een flits zelfs! Ik was nogal gehaast maandag, liep de winkel binnen, pakte een krant en legde een Euro neer, wou weer naar buiten lopen, maar nee! Hij riep:"Reinie! Kom eens terug! Heb je een nieuwe bril?"

Maar voor de rest? Niemand... Honderd mensen waren er zondag op onze jaarlijkse gemeente-barbecue, niemand! Of ja, toch, Rosa! Die zag het! Maar verder? Niemand!

Ach, Theo vindt hem mooi, ik vind hem mooi, wat kan het me schelen! Pffff...

Op de foto kan je het niet zo goed zien, misschien komt er later nog eens een duidelijkere foto :-)

2 opmerkingen:

Henk zei

Hoi Reinie. Ik keek eerst naar de foto en dacht: Die vrouw komt me bekend voor. ik keek nog ees en dacht: dat moet het jonge zusje van Reinie zijn. En wat een leuke bril heeft ze op! En toen las ik je stukje pas.

Echt Reinie, een heel leuke bril, die helemaal bij je past.

By the way: ben je daar nu geld aan het inzamelen voor je maaltijd?

ReinieReinie zei

lol! jij bent echt grappig :-)

Ik zit achter de kassa van de jaarlijkse barbecue van onze gemeente, in onze tuin:-)
Ik was de hele tijd heen en weer aan het lopen en aan het 'regelen', en toen dacht ik, waar kan ik nou even rustig mijn eten opeten? Ha, achter de kassa, daar kan niemand me wegroepen! En het is gelukt!