19.6.09

toilet deel drie

Hier staat deel 1

Klik hier voor deel 2

En dan nu dus deel 3

Geloof het of niet, maar de mensen beginnen er over te praten!

En mijn speculaties zijn te simpel, nee nee, de overbuurman van juist naast de appartementen heeft een veel betere uitleg:

"Een paar weken geleden zijn er werken aan de riolering geweest in de appartementen voor een paar dagen en toen heeft de aannemer dat toilet geplaatst voor de bewoners" :-s

Ik was toen waarschijnlijk net twee dagen in Verweggistan dus ik heb die mooie taferelen gemist. Al die snobs van de overkant, in hun pyjama naar het huur-toilet. Ik had ze wel in de rij willen zien staan... Ik zou er misschien zelfs wel met een stoeltje en een tafeltje naast zijn gaan zitten, met een mooi schoteltje en een klein bordje: 50 cent per beurt, elke vierde persoon uit één gezin gratis...

Toen ik aan de buurman vroeg waarom het toilet er dan nu nog steeds staat, was zijn antwoord: "Ze zullen nog wel terugkomen, om verder te werken..."

Ik blijf jullie op de hoogte houden :-)

3 opmerkingen:

cien zei

Die is wel super!! En dan moet je die wc zo heel vies houden he... :) die snobs kunnen niet anders dan die wc gebruiken... muahahaha

Henk zei

Dus het is echt waar Reinie?!

Ik bedoel dat rijmpje van koning, keizer, admiraal, poepen moeten ze allemaal.

ReinieReinie zei

Haha! Popla willen ze allemaal :-)