13.3.10

't Is me gelukt...

Echt waar, het is me eindelijk gelukt! Ik heb Jasper bang gemaakt voor vuurwerk :-(

Bij Raksha heeft het vier jaar geduurd voor ik haar bang had, maar Jasper heeft maar vijftien maanden in mijn gezelschap nodig gehad...

Ik was nog zo trots op hem, lees maar hier of hier...

Vandaag was het carnaval in Zaventem (ja, ik weet het, midden in de vastentijd *rolleyes*) en wij gingen toch maar weer eens naar de stoet kijken. Jasper mee natuurlijk... Alles goed en wel, hij vond het wel leuk en interessant, totdat... ja, totdat er ineens een van de praalwagens met vuurwerk begon te gooien! Nou ja, niet die praalwagen, de mensen die er op stonden, die gooiden natuurlijk. En wat deed ik? Ik schrok. En wat deed Jasper? Die schrok ook en werd bang. En toen werd hij nog banger en begon te trekken. En aangezien hij zo sterk is als een paard, heb ik nou een spier in mijn rug verrekt. Of zoiets. In elk geval doet het pijn :-(

't Is me gelukt :-(

2 opmerkingen:

Henk zei

Vervelend Reinie! Van die spier, maar zeer zeker ook van Jasper. Die spier zal wel weer rechttrekken. En dat hoop ik ook van Jaspers vuurwerkangst. Wie weet is hij het met Oud en Nieuw weer vergeten.

Gr. Henk

ReinieReinie zei

Haha! Ja, zo dom is hij wel :-) Laten we het hopen!