3.6.10

Middagje Leuven (2)

Vandaag weer met Leda, Sean en Sjoerd naar Leuven geweest! Weeral met de trein en deze keer gelijk van de eerste keer in de goeie trein gestapt! Broodje bij Panos, even naar onze exclusieve lievelingsboetiekjes (Wibra, Kruidvat en Zeeman) en toen Jade gaan bewonderen. Wat een prachtbaby! Pikzwart lang haar! En zo'n gaaf gezichtje♥

Voor we aan onze toch door Leuven gingen beginnen nog even naar onze lievelings w.c. geweest. Bij het station. Ik zei tegen de mevrouw:"En, hoe is het met de dochter?" De mevrouw keek me verschrikt aan en dacht:"Ken ik die?" En ik zei:"Vorige keer was u zo bezorgd, omdat ze naar Bangkok was..." "Dat u dat nog weet.... Het is heel goed gegaan hoor! Ze is al terug en kijk wat ze voor me heeft meegebracht: een bril van Versace!!!!" Nog even gebabbeld over koetjes en kalfjes, ondertussen allemaal geplast, handen gewassen, snoepje gekregen en "Tot de volgende keer!" gezegd!

Op de terugweg in de trein nog een lieve conducteur tegengekomen. Sean en Sjoerd mochten elk een kaartje knippen!!!

Toen kwamen we thuis en stond er een heerlijk koud buffetje voor ons klaar, met gerookte zalm, garnalen, gerookte forel, en nog veel meer lekkers. Allemaal klaargemaakt door Theo♥

Wat een leuk dagje was het weer! Het leven kan toch zo mooi zijn!!!

2 opmerkingen:

Henk zei

Die vrouw van de wc had een bril gekregen van Versace? Ja, nou begrijp ik waarom het je lievelings w.c. is Reinie. Op zo'n bril wil ik ook wel eens zitten.

Gr. Henk

ReinieReinie zei

Haha! Ik zou haar gezicht wel eens willen zien als ik op haar 'echte' Versace bril uit Thailand ging zitten :-)