5.9.10

Déjà vu

We zijn twee weken op de Go Conference van OM geweest. Het was op een groot terrein in Nederland, met chalets, tenten, caravans, en slaapgebouwtjes. We waren daar met ongeveer vijfhonderd mensen met meer dan veertig nationaliteiten! Als je 's morgens naar buiten kwam, kwam je steeds groepjes mensen tegen die vriendelijk 'Goodmorning', 'Goedemorgen', of wat dan ook zeiden. Het was altijd gezellig druk op het hele terrein en je kwam altijd wel iemand tegen die behoefte had aan een praatje.

Nu zijn we weer thuis en toen ik vanmorgen met Jaspertje ging wandelen moest ik me even in mijn arm knijpen om te zien of ik niet droomde. Overal kwam ik groepjes mensen tegen die vriendelijk 'Goodmorning', 'Goedemorgen', of wat dan ook zeiden. Had ik een Déjà Vu?

Of was het De Gordel?

En er waren ook mensen die behoefte hadden aan een praatje hoor! De baasjes van Casper, van Prins, van Pirat en van de Border Collie hielden me allemaal tegen. Ze hadden me gemist.

Of ze hadden Jasper gemist. Dat kan ook :-)

2 opmerkingen:

Henk zei

Goeiemiddag Reinie!

ReinieReinie zei

Goeiemorgen, Henk!