3.1.11

Martens solo :-)

http://franciens-place.blogspot.com/2010/12/martens-school-concert.html

3 opmerkingen:

Henk zei

Tjonge die zingt goed Engels zeg! Niet dat mijn oordeel wat gewicht in de schaal legt, want daarvoor was zowel mijn zangvaardigheid als mijn Engels ver beneden de maat. Op de lagere school werd ik al eens uit de klas gestuurd omdat de onderwijzer zich niet voor kon stellen dat iemand zonder het er om te doen, zo vals kon zingen. Ik bedoel maar...

En dan zong ik ook nog in het grote koor van de klas. Een beetje anoniem. Moest ik als jouw kleinzoontje solo zingen dan had dat mijn toch al geringe kunde tot beneden het jammerniveau laten dalen.

Daarom Reinie, weet ik de prestatie van dat joch op waarde te schatten. Zeg maar tegen hem dat ome Henk uit Olland trots op hem is. Hij is ten slotte voor een kwart van jou Reinie en dus voor een kwart Ollander. Oranje boven!

Gr. Henk

ReinieReinie zei

Dank je voor de complimenten, maar ik moet even een paar dingen verduidelijken:-)

Ten eerste is Theo ook een rasechte Hollander, dus mijn dochter ook, en mijn schoonzoon is kwart Hollander, kwart Belg, en half Fries, dus mijn kleinzoon is voor 7/8 Nederlander :-)

Ten tweede wonen ze in Canada :-)

Henk zei

Bedankt voor de uitleg Reinie. Ik stel mijn mening bij: Prachtig dat 7/8 Nederlander zo mooi Engels kan zingen in Canada.