2.2.11

Nachtlawaai in Zaventem (deel 2)

Voor deel 1, lees hier...

Vannacht was het erger dan erg! Ik kroop om kwart na tien mijn bedje in en toen begon het al. Het alarm van het taxibedrijf van precies naast ons. Onder ons slaapkamerraam. En niet zo als anders, nee, zo van A... Awi... Awieawieawie... Awieawie... Awie... A...Awi...A... A... A...Awieawieawieawie dan een paar minuten niks, en dan weer A... Awi... Awieawieawie... Awieawie... Awie... A...Awi...A... A... A...Awieawieawieawie, dan weer een paar minuten niks, soms wel een half uur niks, en dan begon het weer van voor af aan :-(

Toen ik vanmorgen met Jasper ging wandelen, zag ik dat hun poort op een kiertje staat, misschien is het dat? Dat de poort kapot is, en elke keer dat hij door de wind, of voorbijgaand verkeer, of door een vlieg, een klein eindje verder open gaat en contact maakt? Ik weet het niet... en ik ga het niet vragen ook, laat de andere buren dat maar doen, die worden er voor betaald... We horen het dan wel...

 Ik ben een zombie in elk geval. KOFFIEEEEEEE!!!!

Geen opmerkingen: