20.7.11

Jasper voor en na - de eerste wandeling...

't Viel mee gelukkig. Even een kort overzichtje:

Er stopt een auto naast me, Didier van het kleine zwarte hondje, hij kijkt eens goed, lacht, steekt zijn duim op en rijdt door. Oef...

Een mevrouw die ik niet ken komt naar buiten, kijkt en begint te lachen...

Louis, van Pirat, roept: "Hebt g'een andere?"

Victorine, van Lassieke, zegt: "Gij zult een hoop minder vuil in huis hebben! Maar hij is precies groter!" Huh, ik vind juist kleiner...

Lassieke, van Victorine, begint te grommen en aan Jasper te ruiken, en blijft de hele weg grommen...

Oscar, van Casper, zegt: "Die zal het niet meer zo warm hebben, ik moet ook dringend naar de coiffeur!" en wijst daarbij op zijn eigen hoofd...

Monique, van Canis zegt: "'t Gaat precies regenen... " Ziet die dat nou niet????

Léon, van Victorine en Lassieke, stond me op te wachten, hij wist dat ik zou gaan. Hij zei: "Da's veel beter voor die hond!"

De meneer van de computerwinkel, van Mienemo zei: "Da's mooi gedaan, waar ben je geweest?"

Mienemo, van die meneer van de computerwinkel, bleef maar aan Jasper ruiken en snuffelen...

Onderweg nog wat blikken en gelach.

En toen kwam ik de krantenwinkel binnen, en Gunther, die was dus echt boos! "Dat had je niet mogen doen, allez, kijkt nou naar dat beest!" Hij gaf van schrik veel te veel geld terug aan de meneer voor me en toen die daar wat van zei, zei Gunther: "Maar ik ben in shock, zie wat ze met m'n hondje gedaan hebben!" Toen kwam hij achter zijn toog vandaan en begon Jasper te knuffelen en herhaalde maar steeds: "Dat hadden ze niet mogen doen, dat hadden ze niet mogen doen!" Toen Jasper en ik de winkel uitliepen kwam er een lachsalvo achter ons aan: "Haha, die staart!!!!"





Geen opmerkingen: