14.8.08

Blog Award

Hm, wat ik me daar nou weer moet bij voorstellen, I don't know. Maar ik heb er een gekregen van mijn grote bruggenbroerbrouwer (zoek de 'r' die er teveel staat) en nu mag ik weer zeven mensen nomineren. Slaat allemaal nergens op, want wat heb je nou aan een nominatie? Nou ja, het gaat om het idee hè!

Ok, daar komt-ie: ze staan niet op volgorde, gewoon alle zeven even goed...

2 Bruggenbouwer niet omdat hij mij heeft genomineerd en niet omdat hij mijn broer is, maar omdat het vaak goeie 'mening' stukjes zijn

5 Dichterbij dan ooit. Ik begrijp zijn stukjes bijna nooit, maar ze klinken wel mooi als je ze hardop leest :-)

3 Ik als ik niet thuis is omdat ik me altijd slap lach om die stukjes en er ook heel diepe dingen in staan...

4 princess Mgli gewoon omdat ze het verdient met haar schrijfsels

7 Unas palabras schrijft heel mooi, maar veel te weinig :-(

6 Goudlokje schrijft heel mooi, maar veel te weinig :-(

5 Column & Co schrijft grappig en heeft een uitgesproken mening waar ik het meestal volkomen mee eens ben

1 dit is S/Zoet omdat ze zoet is maar vooral omdat ze Soet is :-)

't Was niet gemakkelijk, maar ik heb gewoon nagedacht wie mijn blog weleens leest en die lezen dit dus ook en voelen zich dan vereerd :-) en wie mijn blog nooit leest kan zich helemaal niet overgeslagen voelen, want die weet niks van deze nominaties...

Toch?

9 opmerkingen:

Thomas & Magali zei

Ooh, ik ben genomineerd! Stoer!!! Ik voel me idd vereerd :-)
Thnx, je bent een schatje! =)
Knuf X

Anoniem zei

Oh ok, leuk, dank je :-)
Ik schrijf inderdaad niet veel meer... waarschijnlijk pas weer in september-oktober, wanneer school weer begint...
Ik ga wel niet meedoen aan heel dat nomineergedoe denk ik... Nu toch niet alleszins... Maar als ik het zou doen, zou je erbij zijn ;-)

ReinieReinie zei

joepie

Goudlockje zei

Ik zeg helemaal hetzelfde als Eef :-)

Anoniem zei

Waarom heb je ons zo grappig genummerd (2, 5, 3, 4, 7, 6, 5, 1)? En je hebt er stiekem twee vijven ingestoken zodat je er 8 zou kunnen nomineren!
kapoen

ReinieReinie zei

sssst, ik wist niet wie ik weg moest laten, sssst, tegen niemand zeggen ;-)

en ondertussen heb ik Daphne niet genomineerd, dus ik had er stiekem nog eentje bij moeten zetten, maar dan zou het te erg gaan opvallen hè, 9 is echt teveel, en toen dacht ik: "volgens mij komt Daphne hier nooit, dus laat ik haar weg, hoewel zij het juist zo heeft verdiend :s

sssst

Henk van Blijderveen zei

Reinie, Ik ben het helemaal eens met je keuze. ;-)

Celia zei

wauw zeg, ik heb eindelijk gevonden hoe ik hier een reactie kan plaatsen... amai amai! :)
Bedankt voor de award! hahaha, ik voel me groeien! :) grapje hoor, ik heb geen flauw idee waarvoor en waarom, maar het lijkt me iets positiefs ( of je hebt er iets positiefs van gemaakt) dus vind ik het geweldig! :)

hmmm, dankje voor al je reacties hé! Is echt wel leuk als je op reis bent en je wordt zo lekker gesteund door zotte mensen gelijk gij... :)

Knuffel

Celia zei

hmm,je hebt mss wel gelijk... toch, ik heb het geprobeerd, maar van al dat lezen geraak je ook verveeld... haha, ik was gewoon in een verveelde move en daar wilde ik even inblijven!
Kan ik me de volgende keren goed inleven als iemand zegt dat hij zich verveelt! :)Versta je? mja, tis een beetje onzin hoor, om toch maar iets te kunnen zeggen... :)
Heb eigenlijk geen flauw idee waar de bib zich ergens bevindt... woeps!:)
Groetjes en sproetjes