8.8.08

Sytske


Tjongejonge... Eerst de hele tijd onweer, lig je eindelijk lekker te slapen, komen ze om 4.15 uur mama wakker maken! Ze vergeten zeker dat papa en ik dan ook gelijk klaarwakker zijn, grrr...

't Was Johan. Hij riep iets van: "Mama, kom, je moet gaan babysitten, Sytske is onderweg..."

Sytske? Wie is dat dan? Nou ja, maar even afgewacht. Toen mama weer thuis was, kwam het hele verhaal! Sean en Sjoerd hebben een zusje!!!! Mama heeft haar zesde kleinkind!!!

Ik ben gek op baby's, ik kan er alleen niet tegen als ze huilen! Ik ga er dan bij liggen, probeer de mama er naar toe te duwen en als er dan niemand gaat, moet ik bijna zelf het kindje gaan troosten, maar dat mag dus niet, grrr...

Ik hoop dat het geen huilertje is :-)

Hier wat foto's, ik heb haar zelf nog niet gezien, want moeder en dochter liggen nog in het ziekenhuis, het was een keizersnee... en zoals gewoonlijk: No dogs allowed :-(



Sean, Sjoerd en Sytske





Leda met Sytske








Henri met Sytske


Opa met Sytske


Oma met Sytske, mijn mama Reinie dus hè ;-)

3 opmerkingen:

Thomas & Magali zei

Hey hey,
Eerst en vooral een hele dikke proficiat met het 6e kleinkind!
Ikke ben dus terug in België ^^
Alles met mij goed hoor, momenteel aan mijn thuiskomst aan het wennen. Dank je voor je reactie op de blog van Heidebeek, ik heb het kunnen lezen tijdens mijn verblijf en ik vond het megalief. Dus dank je :)
Greetz, en ik volg je terug op je blog hoor. Magali X

Henk van Blijderveen zei

Gefeliciteerd Reinie met deze belangrijke gebeurtenis. Ik zag het fotootje van de baby en dacht: Dat zou wel eens familie van twee twee leuke jochies kunnen zijn. En warempel Sean en Sjoerd hebben er een zusje bij! Prachtig die foto waar ze met zijn drietjes op staan!
Nou Reinie, nogmaals gefeliciteerd en breng je man, de ouders en die twee knapies de gemeende gelukswensen van mij over. En een poot voor Raksha.

Gr. Henk

P.S. Sorry dat ik wat laat gereageerd heb!

ReinieReinie zei

bedankt allebei!!!

Reinie