17.9.08

die hond :-(

Pfff, ze hadden gister spaghetti gegeten. Ik ben er gek op en ik had een beetje in mijn bak gehad, bij mijn brokken, dus ik was een tevreden hondje... De rest had papa in de frigo gezet om vandaag op te bakken bij de lunch. Nou, Johan en papa namen allebei een bordje en de rest werd weer teruggezet in de frigo.

Nu ging mama vanavond weer koken (eigenlijk gebeurt dat niet vaak meer, dat mama twee dagen achter elkaar kookt hoor, maar toevallig was het nu wel een keertje zo, papa en Johan zullen de rest van de week wel weer de klos zijn) en ze had de braadpan nodig. Dus ze vroeg aan papa: "Waar is de braadpan?" "Oh," zei papa, "nog in de koelkast met een restje spaghetti, ik zal het wel aan 'de hond' geven..." Precies of ik heb geen naam, grrr. En mama zei nog:"Zo, ijskoud uit de frigo?", maar papa vond het geen probleem voor 'die hond'. Ok, ik kan er niet aan weerstaan hè, dus ik heb het opgegeten, maar nu ligt er dus een ijskouwe klomp spaghetti in mijn maag... Ik hoop dat ik niet moet spugen, want dan ben ik zelfs niet meer gewoon 'die hond', dan ben ik 'die vieze hond' :-(



Moeten ze me geen kouwe spaghetti geven hè! Ik zal jullie later de afloop wel vertellen :-)

5 opmerkingen:

Thomas & Magali zei

Ooh, zo zielig :'(
Word maar zelf beter, lieve hond.
Dikke knuffel vol troost!
Magali X
(PS: wat vind je nu van de outfit van mijn blog?)

ReinieReinie zei

Ik ben alweer beter! Gelukkig maar! Niet gespuugd alleen maar een hoop geborrel. En jouw blog vind ik mooi, ik wil ook zo'n bos.

Thomas & Magali zei

Thnx, ik heb hem terug helemaal veranderd, maar het bos is gebleven.
Hé, ik heb nog een vraagje: als je een site op je blog wilt zetten, maar je wilt dat bv onder 'klik hier' zetten (dus dat je niet heel die link ziet) hoe moet je dat dan doen?
Oh, en nog eentje, nu dak toch bezig ben: ik ben vergeten hoe je de naam van je reacties moet veranderen, bij jou staat er: '... lezertjes die iets willen zeggen of vragen'. Ik heb echt al overal gezocht, maar ik vind het niet meer terug. Snappie?
You are cool!
Greetz, Magali X

Thomas & Magali zei

Hey, super bedankt voor de uitleg =) Overal had ik gekeken behalve daar.
En van die link heb ik iets helemaal nieuws geleerd =)
Heel erg super bedankt!
Dikke knuf, Magali X

Henk van Blijderveen zei

Raksha, je had gewoon moeten eisen dat dat hondje van Magali werd uitgenodigd. Ik weet dat dat beestje allerhande pasta's als een uitgehongerde wolf opvreet. Dan had je beslist een minder grote koude spaghettibal in je buik gehad!

Beterschap in ieder geval en doe de groeten aan Reinie.