15.9.08

Test test test

Pfff, ik had iets op Facebook geïmporteerd, mijn blog dus, of eigenlijk Raksha's blog. Toen kwam er een lijst van 25 berichtjes op mijn Wall. Toen haalde ik het weer weg. Toen zei Henri dat ik het moest laten staan, dat het alleen in het begin even gek stond, maar daarna handig zou zijn. Toen zette ik het weer terug. Toen zag ik het niet. Toen zei Henri dat ik gewoon even een berichtje op mijn blog, of eigenlijk Raksha's blog, moest zetten en dat dat dan een paar uur later vanzelf op mijn Facebook zou komen. Nou, ok dan, hier is het berichtje. Nou maar hopen dat het op Facebook terecht komt... Maar waar het dan op Facebook terecht komt ben ik vergeten te vragen :-s
En nu staan er naar het schijnt twee lijstjes van 25 berichtjes op mijn Facebook, maar zelfs dat kon ik niet meer vinden :-s
't Komt wel goed met mij! 'k Ben goe bezig, pffff...
Dat heb je als je je met dingen bezig houdt die niet voor je leeftijd gemaakt zijn. Eigen schuld, dikke bult.

Nou het berichtje is lang genoeg, dus nu maar afwachten of het op mijn Facebook verschijnt! Allen daarheen dan maar weer... Maar wel een paar uur wachten, want dan verschijnt het daar pas, maar dan lig ik al in mijn bedje, dus voor mij zal het morgenochtend worden.

Ik moet gelijk ook nog even een nieuw label maken: gezeur :-)

7 opmerkingen:

Thomas & Magali zei

=p troost je, ik ben 18 jaar, en ik snap Facebook aan geen kanten =p
Veel succes er mee! X

Thomas & Magali zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ReinieReinie zei

HiHi, we zullen wel zien! Ik ga gewoon een weekje niet op mijn blog schrijven, want ondertussen heb ik een waarschuwing van Facebook gekregen dat ik veel teveel heb gepost op notes (2x25) en dat als ik er misbruik van blijf maken, ik van Facebook word gekickt :-)
En ik heb niks gedaan :-(
Ik vind het eigenlijk één grote grap hoor! We zullen wel zien, dit berichtje van 'test' staat in ieder geval op mijn 'Wall'
Joepie!!!

Henk van Blijderveen zei

Ik zou er racebook van maken. Maken dat je er wegkomt!

ReinieReinie zei

Nee joh! Want het is wel leuk hoor! Iedereen zet daar foto's op en het is daar ook heel gezellig, met leuke spelletjes enzo, die je met elkaar (bekenden en onbekenden) kunt doen!

Thomas & Magali zei

Hey, is het daarom dat je niet meer zoveel post? want vroeger poste je bijna elke dag? Ik mis jullie beide (Raksha en Reinie) wel hoor. Of is het gewoon omdat je ff niet zoveel te zeggen hebt?
X

ReinieReinie zei

ehm, ik heb even niet zoveel te melden, sowwy