10.9.08

Jasper♥

Jasper is hier het weekend geweest♥



Zijn binnenkomst was echt supercool! Mama had juist gekuist en daarna begon het te regenen en mocht ik ineens niet binnen en buiten wanneer ik wilde :-(. Mama krijgt die kuren zo altijd twee keer per week, als ze gedweild heeft. Als het dan buiten droog is, mag ik gewoon een half uurtje niet door de keuken enzo, maar als het regent doet ze heel ingewikkeld.

En ja hoor, ze was klaar met dweilen, het regende en wie stond daar: Jasper! Was ze even vergeten dat die een weekendje zou komen :-)



Het grappigste was, dat papa een doos met plastic bordjes, bekertjes, koffiebekertjes, en bestekken had klaargezet voor Henri, voor het kraamfeest. Toen Henri binnen kwam met Jasper, sprong Jasper als een eh, nou ja, als een Jasper door de lucht en de doos met plastic gerief vloog ook door de lucht :) Alles op de grond! Maar, gelukkig, je weet het nog, mama had juist gekuist en als je dan toch iets op de grond wilt gooien bij ons, kun je dat het beste op zo'n moment doen. Geen hondenharen, geen vogelveertjes, gewoon alles opgeraapt en terug in de doos gedaan :-)



Dus de les is: laat maar, ik wil helemaal geen les geven, ik vond het gewoon grappig....

4 opmerkingen:

Henk van Blijderveen zei

Reinie, ik wou dat onze beagle het gevoel voor humor van Raksha had ;-)

Thomas & Magali zei

Grappig =D

Thomas & Magali zei

thnx vo je reactie :) neuspiercing in orde hoor, klein beetje pijnlijk, omdat ik voortdurend mn neus moet snuiten, maar valt heel goed mee :) dank je voor je bezorgdheid. En ik weet het, ik ben een zielepiet :p
Take care en Gods zegen! Magali X

Thomas & Magali zei

Voor foto van mijn neuspiercing: http://mgli.blogspot.com/2008/09/neuspiercing.html
X