24.9.09

Naam veranderd....

De meesten van jullie weten dat Raksha afgelopen maandag is gestorven. (Kijk anders even op Facebook bij mijn profiel) Ik ga hier later wel eens wat over vertellen, nu ligt het nog een beetje te gevoelig voor mij. Ik heb de naam van mijn blog veranderd, omdat ik mijn Google-account wou veranderen en ik hoop dat ik het nu goed gedaan heb. Ik vind het (vooral voor mezelf) nogal pijnlijk om uit naam van Raksha op andere mensen hun blog te reageren en ik hoop dat dat nu dus voorbij is. Johan, ik ga even op jouw blog reageren, dan weet ik zeker dat het veranderd is.

3 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Ok, ik heb ontdekt dat het niet klopt wat ik schrijf. Ik moest alleen mijn profielnaam veranderen. Maar ik heb de naam van mijn blog nou nog maar weer veranderd....

Tammiej zei

sterkte :(

ReinieReinie zei

Dank je...