3.9.09

Vakantie

Ik ga geen uitgebreide beschrijving geven van de vakantie, maar gewoon een paar opmerkelijke ontmoetingen vertellen...


*Mevrouw Mug(ik neem hierbij aan dat het 'mevrouw' was, want ze was zwanger, en het was een gristelijk vakantieoord)
We hadden in onze chalet een wel zeer bijzondere mug! Ze zeggen dat een kat negen levens heeft, nou, deze mug had er meer, ik ben er zeker van! (Of zouden er stiekem elke keer nieuwe muggen binnen zijn gekomen?)










*De tortelwesp (of was het nou toch gewoon een prikduif?)
Dit was werkelijk een opmerkelijke ontmoeting! Er kroop een wesp in Johans Rivella-blikje (als je in Nederland bent, drink je Rivella, dat hoort). Johan schudde een beetje met zijn blikje en plots vloog de wesp er terug uit. Met een man of tien keken we de wesp na, maar het was geen wesp, het was een tortelduif :-o



*Aardbeien
Ik kreeg op een dag een doorschijnend plastic potje met aardbeien als dessert. En ineens zagen we het! We dachten eerst nog dat ze zo'n populaire gristelijke mime aan het doen waren, zo met hun handen een onzichtbare glazen muur aftastend, omdat ze opgesloten waren. Maar toen beseften we het dus ineens! Ze waren geen mime aan het opvoeren, ze waren ècht opgesloten! Ze wilden eruit! Dus slecht nieuws voor de vegetariërs: Strawberries have feelings too :-o


Ok, was het flauw genoeg? Misschien vertel ik later nog wel meer. Voor nu is het even genoeg!

3 opmerkingen:

Henk van Blijderveen zei

Hoi Reinie. Deze vakantie was zo te lezen redelijk "geestverruimend". :-)

Thomas & Magali zei

Dank je voor je reactie op mijn blog :)
Ik hoop dat het inderdaad goed komt met mij... Ik zie het de ene dag al wat rooskleuriger dan de andere dag...
En binnenkort zal ook op mn blogje wel duidelijk worden wat er allemaal aan de hand is, ik denk toch dat nu wel iedereen het door heeft :)

Lieve groetjes Magali
En sterkte met Jasper!

ReinieReinie zei

Dank je Magali! Het gaat wel goed met Jasper! Over jou: De manier waarop je met alles omgaat is heel belangrijk en ik denk dat jullie 'goe bezig zijn'