6.12.10

Toilet deel 4 (of deel 5, ligt er aan of je de nachtmerrie ook meetelt)

Lees hier voor deel 1deel 2 en deel 3 en ook nog hier: nachtmerrie

Het toilet aan de overkant, uit deel 1, 2 en 3, is zonder ophef op een dag gewoon verdwenen. We zullen helaas nooit te weten komen waarom het er stond...

Maar onze straat zou onze straat niet zijn als er ondertussen geen nieuw toilet geplaatst zou zijn. Nu niet recht over ons, maar een huis of tien naar rechts! Om zeker te zijn dat die voetbal-supporters er geen gebruik van maken is het heel strategisch opgesteld deze keer. Het staat er nu al een week of vijf, en ja, de mensen beginnen er weer over te praten. Maar niemand heeft een verklaring voor dit toilet. Zie foto, genomen door onze huisfotograaf Kansel. Let vooral op de deur en de lantarenpaal...


Deze keer mogen jullie verzinnen waarom het toilet er staat, oké?

3 opmerkingen:

Henk zei

Ik heb er lang over nagedacht Reinie. Maar nu weet ik het. Het is er neergezet voor dat buitenaardse leven van de NASA. Want van fosfor moet je plassen. En ik sluit ook niet uit dat je er diarree van krijgt.

Ik voorspel dat die marsmannetjes het ding zo mieters vinden dat ze hem eerdaags lanceren naar hun eigen planeet als oplossing voor Marsvervuiling. Zijn jullie d'r mooi vanaf.

En als er dan een foto van Mars wordt genomen waar raadselachtige kloontjes staan van jullie toilet, weet dan dat ik het voorzegd heb.

Gr. Henk

ReinieReinie zei

Haha, jij maakt er weer wat moois van! Ik zal het in de buurt rondbazuinen en dan afwachten tot de marsmannetjes komen :)

sbo zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.