11.11.08

Als ik dan toch bezig ben...

Als ik dan toch bezig ben over mijn nachtmerries, zal ik mijn meest terugkerende nachtmerrie maar gelijk vertellen! Lange tijd dacht ik dat ik de enige was die 'wc-dromen' had, maar zo langzamerhand begin ik te ontdekken dat meer mensen hier last van hebben.

Kennen jullie dat? Je droomt dat je ontzettend nodig moet en je kunt eerst helemaal geen wc vinden! Je zoekt en zoekt en zoekt... en dan uiteindelijk vind je er eentje, maar daar zit dan een groot raam in of er staan twee wc's, waar al eentje van bezet is of die wc heeft gewoon ineens geen muren meer, terwijl je er al bijna op zat...

Als je dan eindelijk wakker wordt, dan moet je toch nodig! Niet normaal meer! En dan ben je zo verschrikkelijk blij met je eigen privé-wc!

Even nadenken hoor, welke is het allerergste... De dubbele wc denk ik, zoals deze







of deze



of anders deze dan.



Ook erg is deze





Eerlijk zeggen, wie herkent dit?

En... jaren later... heb ik nog een hele erge gevonden :o

5 opmerkingen:

Goudlockje zei

Ik eigenlijk niet..

Henk van Blijderveen zei

In mijn dromen heb ik deze situaties nog niet mee gemaakt. Maar in het echt wel. Nodig moeten terwijl er geen fatsoenlijke toiletpot is te bekennen. In je droom kun je dan nog wel dagen ophouden, maar in real life is het andere koek.

Gr. Henk

ReinieReinie zei

http://forum.breeze.be/viewtopic.php?p=242970#242970

ik ben echt niet de enige die er van droomt hoor :-s

Thomas & Magali zei

Ik herken het wel! Allee, ik vind gewoon geen enkel toilet.. Maar 't komt op hetzelfde neer! En dan word ik wakker, en moet ik echt naar het toilet.

ReinieReinie zei

ow, da's ook erg, geen enkele vinden...
lol