19.11.08

Maartje



Maartje is een meisje dat wij allang kennen. Elk jaar op De Bron tijdens de twee weken durende OM-conferentie hielp ze mee in de keuken, bij Theo en Johan. Theo en Johan kennen haar dan ook veel beter dan ikzelf. Ze is ernstig ziek, er is voor de derde keer kanker bij haar ontdekt, en na een paar betere periodes gaat het nu weer heel slecht met haar. Willen jullie voor haar bidden, dat ze het geestelijk niet op zal geven?

Als je meer over haar wil lezen, dit is haar blog.

6 opmerkingen:

Henk van Blijderveen zei

Hoi Reinie, moeilijk voor Maartje, maar ook voor jullie die haar van dicht(er)bij kennen. Sterkte en Gods Zegen gewenst!

Henk

ReinieReinie zei

Dank je

Thomas & Magali zei

Ik zal voor haar en jullie bidden. Onze God is nog steeds dezelfde als vroeger. Ik geloof dat deze God haar kan genezen! Sterkte, Magali

ReinieReinie zei

Ook jij bedankt! Zoals ik al schreef, ikzelf ken haar niet zo goed, maar Theo en Johan dus wel...

Anoniem zei

Ik vind het ook heel erg. Ik weet niet meer of en wat ik moet bidden...

ReinieReinie zei

Ja, dat vind ik dus ook zo moeilijk hè... Maar voor haarzelf, voor sterkte en ook voor haar familie, kun je altijd bidden, dat doe ik toch...