2.12.08

Eindelijk, op mijn ouwe dag dan nog!!!!!!!!!!!!!!




Ik ga trouwen!!!!

Echt waar, eindelijk ga ik trouwen! Vanmiddag is Henri heel officieel bij papa en mama mijn poot komen vragen in Jaspers♥ naam en ze hebben volmondig "ja" gezegd!



Morgen al hè! Morgen komt hij hier wonen!!!!

Dat ik dat nog mag meemaken op mijn ouwe dag! Van schrik liet mama mij toch nog maar een keer een stukje op mijn eigen blog schrijven :)



PS Die foto's, die heeft mama zo mooi gemaakt! Dat kon ik niet zelf. Mama heeft dat van De Denkende Kikker geleerd :)

4 opmerkingen:

Henri Menheere zei

Proficiat!!!!!

Thomas & Magali zei

Oooh, hoe lief :D

Henk van Blijderveen zei

Raksha. Ik heb ook 4 poten. Kies maar uit met welke ik de jouwe mag schudden.

Gr. Henk

ReinieReinie zei

Rechtervoorpoot! Altijd rechtervoorpoot! Anders mag niet van mijn mama :-)