8.12.08

Reader enzo...

Hoi bloglezertjes!

Hebben jullie het gemak van Google Reader al ontdekt? Het is zo ontzettend gemakkelijk hè! Je voegt net zoveel blogs toe als je wilt, en in plaats van naar al die blogs te gaan kijken om te zien of er al eens iets nieuws is gepost, krijg je daar alle nieuwe berichtjes op een rij!

Ik heb er een stuk of vijfentwintig in staan die me interesseren, en de één schrijft elke dag een nieuw stukje, de ander één keer in de maand ofzo, en ik vond het altijd superfrustrerend om al die blogs regelmatig eens te checken.

Dit is dus reclame voor Google Reader!

Om dan nog maar te zwijgen over het gemak van iGoogle! Ok, goed idee, ik zal er niet over zwijgen :-) Het grote voordeel daarvan is dat je al je 'favorieten' als bladwijzers op een rijtje hebt, ook als je bij je dochter in Canada zit, of zit te babysitten bij je zoon hier in Zaventem, of effe vlug iets wil checken op de pc van je man...

En de achtergronden zijn zo leuk :-) Ik heb nu een sneeuwdorpje, en 's morgens komt de zon op en 's avonds in het donker gaan de lichtjes in al die ondergesneeuwde huisjes aan...



O ja, en voor wie het interesseert, onze auto (15 jaar) is door de keuring! Joehoe! En zaterdagavond moest Theo blazen en hij heeft een BOB-sleutelhanger gekregen! Joehoe! Ik denk trouwens dat de politie een heel vertekend beeld in de statistieken heeft gekregen afgelopen zaterdagavond... We hadden de getemde tijger in Kortenberg en half onze gemeente zat daar, dus iedereen reed nuchter Zaventem weer binnen en moest blazen :-) Dus het zal er rooskleuriger uit gezien hebben dan op een andere zaterdagavond :-)

3 opmerkingen:

Henk van Blijderveen zei

Prachtig! Een auto van 15 jaar die goedgekeurd wordt met een berijder die 4 keer zo oud is als zijn brik en die nog niet zo lang geleden levenslang vrijaf kreeg. De beste manier om van keuringen en auto's te genieten! Het is jullie gegund Reinie en Theo. :-)

Thomas & Magali zei

Zal Google Reader eens checken; ben ook fan van Igoogle. Ik ben woensdag naar Tony Anthony gaan kijken, was wel goed. En proficiat met de auto :)
Leuk blogbericht trouwens :)

ReinieReinie zei

Bedankt allebei :-)