23.12.08

Kerst



Deze vind ik het leukste! Ik kreeg die van Henri op mijn Facebook....



Dit liedje is het mooiste. De foto lijkt op een van de foto's die Johan gemaakt heeft, die ene keer dit jaar, dat er bij ons sneeuw lag....



Deze foto vind ik dan weer zo supermooi! Het lijkt echt op het dorpje waar Francien woont, in Canada.... Het eerste filmpje trouwens ook, en het tweede ook :-)

Het ene is wat serieuzer, het andere wat vrolijker, het volgende doet je dan weer herinneren aan je kindertijd.... Maar het betekent voor mij eigenlijk allemaal Kerst! Zowel de vrolijke als de serieuze liedjes en plaatjes. Natuurlijk, Kerst is de herdenking van de komst van de Here Jezus naar deze aarde. Hij is gekomen om voor ons te sterven! Natuurlijk, dat is Kerst! Dat is het belangrijkste!!!

Maar toch, die sfeerbeelden, dat gezellige, dat mag toch ook wel hè, in deze donkere dagen....

Een heel gezegend Kerstfeest voor iedereen die dit leest!!!!

2 opmerkingen:

Thomas & Magali zei

Ooh, oude herinneringen. Vooral dat laatste, dat liedje was ik gelijk vergeten. Wedden dat het nu heel de avond in mijn hoofd zal zitten :p
Groetjes, Magali

ReinieReinie zei

Haha, heb zelfs jij dat liedje nog geleerd?