7.1.09

Ik houd van roze ♥ :o

Nee, niet van roze bloesjes! Niet van roze schoenen, zelfs niet van Nikes -70% met een beetje roze (Johan kon me nog juist tegenhouden, anders had ik ze gekocht, ze zaten wel errug lekker).

Niet van roze tafelkleedjes, niet van een roze caddy (gelukkig hadden ze nog één rode bij de Blokker, anders had Theo echt een roze gekocht, want de oude was kapot!) Niet van roze tassen (niet van de Hollandse


en niet van de Vlaamse),

niet van roze sokken, niet van roze stropdassen, niet van roze overhemden. Niet van roze bussen...

En ook niet van paarden met een roze jasje...




Neehee, alleen maar van dit:

6 opmerkingen:

Henk van Blijderveen zei

Volgens mij zit je op een roze wolk Reinie. Maar hij is mooi! Daar kan toch geen schilder tegenop.

Goudlockje zei

Ik vind die roze bus wel zalig!

Henri Menheere zei

En je teller stijgt, ik ga zo eens refreshen om te kijken of ie dan dubbel telt :-)

ReinieReinie zei

Waaah, ik heb roze crocs gekregen van iemand :-) lol

Celia zei

Ik hou wel van roze! Want roze is leuk! weetje trouwens waar Roze voor staat?? Moet je es opzoeken... of ik kan het ook gelijk vertellen hé... :)
Maar tis te veel... je hebt zoveel roze. Magenta of licht roze... echt heel leuk, vooral als je ziek bent is het best wel leuk om je daarmee bezig te houden! Kleurbetekenissen!:)

Ahoy zo, en je titels zouden mij net niet naar je blog lokken! Behalve dan het houden van roze! :)

ReinieReinie zei

haha, ik hou niet van roze! heb je nou dat stuk over oud en nieuw gelezen????