8.1.09

Kaupthing

Ha, daar weet ik heus niks zinnigs over te melden, maar Henri zegt dat je door bepaalde titels veel mensen naar je blog kunt lokken. Experimentje dus :-)

Nou ja, en dan komen ze hier via Google en dan lezen ze dit en ben ik die lezertjes gelijk weer kwijt, weten ze gelijk dat ik niks te melden heb...

Vannacht lag ik de hele nacht op mijn blog te schrijven. In mijn gedachten dan hè, ik heb geen laptop. Ik kon zo een heleboel van die titels verzinnen, die mensen op Google opzoeken, en ik lag te bedenken dat ik dan een stuk of tien van die titels zou gebruiken en dat mensen met een abonnement dan helemaal gek van me zouden worden, zo van: "Oh nee, tien nieuwe berichten van Reinie, neeeeee". Nu is het weer dag en weet ik dat zulk soort snode plannen het daglicht niet kunnen verdragen, dus ik zal jullie niet lastigvallen met tien nieuwe berichtjes :-)

Goed, ik heb dus last van

(wordt vervolgd)

Geen opmerkingen: