31.5.08

Ti(e)de



Dit is Tide (Tiede?), mijn eerste liefde. Hij woont nu ergens anders en ik zie hem bijna nooit meer, maar Johan heeft vandaag ineens een hoop foto's op mama's computer gezet, en ja hoor, mijn eerste vriendje zit er tussen. Onder in het hoekje zie je een stukje van een bokser. Dat beestje heb ik van mijn leven nog nooit gezien en ik wil niet weten wie dat is (anders gaan ze me nog vertellen dat dat Tides nieuwste liefde is en dat wil ik niet weten :s)
Tide was vroeger de hond van Tjipke en Francien, maar hij kon niet mee naar Canada :-(

6 opmerkingen:

Goudlockje zei

:)
ik ben een lezertje die iets wil zeggen of vragen (h)

ReinieReinie zei

Ik ben zo ontroerd dat ik eindelijk een lezertje heb :p
En ze is nog trouw ook, ben jij ook een hond? Nee toch?

Goudlockje zei

soms een heel klein beetje :)

Anoniem zei

Ik lees nu ook ;-) En Tide is mooi!

Anoniem zei

oooooh mijn grote liefde ,border collie ,zelf heb ik agility en flybal gedaan met mijne ,prachtig

ReinieReinie zei

Dit was de hond van mijn dochter, maar toen ze naar Canada gingen hebben ze hem bij de broer van mijn schoonzoon gebracht. Het is een prachtbeest! Heb jij nu nog een hond?