9.5.08

Even bijpraten

Ok dan! Nou er is veel gebeurd intussen! We hebben er ondertussen twee jongens bij, eentje in Zaventem, Sjoerd, en eentje in Canada, Bauke.
Natuurlijk zijn het ook weer lieve schattebollekes! En er is ook nog een kindje onderweg, hier in Zaventem...

Ikzelf word nu toch wel een beetje oud! In mijn profiel staat dat ik 252 jaar ben, en dat klopt niet, ik heb het al veranderd, maar dat gaat precies niet zo snel! Maar ik ben dus wel vorige maand tien jaar geworden en voor een Duits Herdertje is dat best wel oud.

De Canadeesjes zijn hier vijf weken geweest! Dat was zalig! Richtje (twee jaar) kon gewoon uren achter mij aan (en ik achter haar aan) lopen, zonder moe te worden! Op een keer zaten we met ons tweetjes helemaal achterin de tuin (die tuin is zo'n 100 meter diep). En een plezier dat we hadden!!! Komt mama ineens helemaal in paniek mij halen en roept ze verschrikt naar de anderen: "Die waren hier, met z'n tweeën! Met niemand erbij!!!"
Nou ja zeg, alsof ik dat kind ook maar ooit kwaad zou doen! Mensen zijn toch wantrouwend hoor...

Maar nu zijn de Canadeesjes dus weer weg en zijn wij allemaal een beetje verdrietig! Gelukkig hebben we Sean en Sjoerd hier en niet te vergeten Jasper!!!

Als ik opnieuw heb uitgevist hoe ik ook alweer foto's hierop moet zetten, zal ik eens wat foto's van Jasper posten! 't Is beloofd!

Ik stop er even mee, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: