10.5.08

Gewoon een zalige hondendag

Vandaag was weer een zalige dag! Jasper was hier met Sean en Sjoerd. Henri en Leda moesten ergens naar toe voor de hele dag, en papa, mama, Kansel en ik mochten op de drie jongens passen. We hebben heel veel plezier gemaakt!

Gisteravond was hier ook nog even een Afrikaan, die komt hier vanavond weer en hij blijft slapen. Ik vind hem wel lief, maar hij vindt mij een beetje vies, hij is namelijk dokter en hij heeft er dus voor gestudeerd om te weten hoeveel enge ziektes ik wel niet bij me draag :s Nou ja, mama helpt me om een beetje uit zijn buurt te blijven, en zo lang hij er is mag ik geen likjes geven :-(

Voor de rest is het een beetje saai hier, want mama is nog steeds niet de mama die ze zou moeten zijn, dat is al zo sinds Pasen :-(
Maar het komt vast wel weer goed! Vast wel! Toch?

Geen opmerkingen: