29.5.08

Wandelen, wandelen en...wandelen

Tjonge! Vandaag was precies een soort feestdag! Vanmorgen onze gewone wandeling. Jaaa, onze gewone wandeling, want de politie was weg, we mochten ons dagelijks rondje om het kerkhof weer doen :-) En mama bleef zelfs nog een poosje staan, zo precies achter het kerkhof, starend naar 'het' vliegtuig, dat kapotte, weet je wel, waar Johan al over schreef... Ik vond het niet erg hoor, het had juist keihard geregend, dus modder genoeg om doorheen te rennen :-) Toen een paar uurtjes later zijn we samen Sean van school gaan halen en dan gaan we op de terugweg altijd door het park. Daar mag ik niet los en mama loopt dan altijd heel ingewikkeld te doen met poepzakjes enzo, maar toch is het daar ook wel leuk. En nog een paar uurtjes later wou Sean nog eens naar het vliegtuig gaan kijken :roll Wat is daar nou aan te zien? Nou ja, ik vond het best, weer een extra wandeling en deze keer konden we tot vlakbij het wrak komen en daar waren ook paarden enzo, van de politie! Sean rende naar die paarden toe, maar dat mocht gelukkig niet van mama, want ik vond het toch ook maar eng :s We zijn daar een poosje gebleven, samen met een heleboel andere ramptoeristen en wij waren de enige mensen (en hond) van Zaventem, want die van Zaventem gaan niet naar de vliegers kijken... Ach ik schaamde me niet hoor, mama is al oud, Sean is nog maar pas drie en ik ben een hond, dus wat maakt het uit als we een beetje gek doen... Tot daar was het dus allemaal fijn en feestelijk, maar... mooie liedjes duren niet lang. De grote anti-climax was dat Jasper vanavond niet kwam. Normaal komt hij elke donderdagavond bij ons eten, maar deze keer waren het alleen Henri, Leda en Sjoerd. Misschien heb ik zondag iets verkeerds gezegd? Of stonk ik uit mijn bek? Hopelijk komt hij zondag gewoon weer mee. Dat was dus eigenlijk een povere afsluiting van een feestelijke dag :s

Geen opmerkingen: