12.5.08

Jake en ook een beetje Simon en eieren met spek...

Vanmorgen werd ik wakker en toen ik naar beneden wou gaan rook ik dat er weer iemand in de logeerkamer lag te slapen! Het was niet die Afrikaanse dokter, niet de Canadeesjes :-( ... Maar wie dan wel? Snufsnufsnuffel, JAKE!!! Yes, dat was al een poosje geleden! En toen kwam Simon ook nog en ze begonnen met water te vechten! Zalig, ze hadden het gras heerlijk nat gemaakt, zodat ik er op mijn rug in kon rollen, dat vind ik het fijnst van alles! Het schijnt dat ze toen ook nog naar het huis van Sqze zijn geweest, er omheen zijn geslopen en Martin en Mareike helemaal nat hebben gespoten :-)... En Simon heeft nog eieren met spek voor ons gebakken, dat was lekker!!!

Nu is het gewoon weer saai en rustig, maar het was toch wel een leuke dag!

1 opmerking:

Henri Menheere zei

Hey Rakker! Nu zit dit dus in mijn reader en ga ik updates krijgen yippie!!!!

tot later

henri