21.5.08

Iets over papa en vallen enzo...

Tjonge, nu is het alweer een tijdje geleden hè! Er gebeurt hier ook niet zoveel hoor! Hoewel, maandag is papa gevallen. Het putdeksel lag verkeerd en papa ging erop staan en zakte erdoor, zielig hè! Dus ik ben gelijk mama gaan halen, zodat zij papa kon helpen opstaan! En nu vindt iedereen mij zo schattig :o Gewoon omdat ik mama ben gaan halen, is toch normaal zeker! En ze vinden het zo cool dat mama mij begreep. Duh, mama begrijpt mij altijd! Ik mama ook trouwens. Eigenlijk weten we soms zelf niet waar het denken van de een ophoudt en van de ander begint :-))
Zaterdagavond is het hier supertapas! Yes! Alle tieners met broers en zussen en ouders komen dan hierheen! Zalig! Nou, dat was het dan weer!

4 opmerkingen:

Goudlockje zei

oh zo cool^^

ReinieReinie zei

Wie? Ik?

Goudlockje zei

ja jij, en ook dat je je mama bent gaan halen en dat jullie elkaar altijd begrijpen.

ReinieReinie zei

'k vind dat zelf stiekem ook wel een beetje cool^^