26.6.08

Dood heeft er nooit bijgehoord. Daarom voelt het ook zo tragisch.

Dat las ik op de blog van mijn grote broer en ik vond het zo mooi, dat ik het hier ook nog even wil zeggen!

Dood heeft er nooit bijgehoord. Daarom voelt het ook zo tragisch.

Ik ben maar een hond natuurlijk, hoewel ik moet daar niet zo minachtend over blijven doen. Zoals ik in mijn vorige stukje al heb getoond, honden zien de dingen vaak scherper dan mensen. Misschien omdat ze meer op hun neus en oren afgaan dan op hun ogen. Klinkt raar hè, ze zien het scherper met hun neus en oren;)
Maar jullie begrijpen me wel. Een hond let niet op uiterlijke schijn... En ik voel instinctief aan dat dit niet het einde is, er komt iets beters, sterker nog, het beste moet nog komen!!!!

Dood heeft er nooit bijgehoord. Daarom voelt het ook zo tragisch.

Een zinnetje om lang over na te denken.
Een zinnetje om niet veel aan toe te voegen....