13.6.08

Tuintje

Mensen zijn gek! Mensen zijn gek! BLUH! Mensen zijn gek!

Jullie weten hoe leuk ik graven vind, maar het gaat nogal moeilijk in onze tuin, met dat harde gras enzo ;-(
Toen was papa zo lief om een stukje grond los te maken voor mij. Dus ik graven, papa weer dichtgooien, ik weer graven en papa weer dichtgooien. Zalig.

Toen stonden er ineens allerlei planten in mijn omgeploegde stukje grond en ik dacht: "Ho, nee, geen onkruid in ons speelveldje, dat gaat papa ook niet leuk vinden!" Dus ik smijt die planten eruit, bijt ze in stukken en graaf weer een mooi gat...

Is papa toch zeker wel boos op mij :-(
Hij loopt nu te mopperen over meloenen en komkommers, terwijl ik daar echt alleen wat planten heb weggehaald, ik heb geen meloen of komkommer gezien... Nou heeft hij er nog een hekje omheen gemaakt ook, kan ik dus niet meer ploegen voor hem. Nou, dan moet hij het zelf maar weten, ik ga mama wel helpen in haar bloementuintje :-)))

4 opmerkingen:

Henri Menheere zei

Goed zo Rakkie! Laat die mensen maar gek doen ...

Goudlockje zei

ocharme :hug

Thomas & Magali zei

Ik had megaveel medelijden met je toen ik dit las. Gelukkig heb je nog het bloemenperkje van je mama!

ReinieReinie zei

jullie begrijpen mij tenminste :-)