18.6.08

Skippy

Ha, ik ga helemaal niet over Skippy schrijven hoor, wees maar niet bang. 't Is gewoon omdat we gisteravond kangoeroevlees aten en mama wel drie keer vroeg:"Dus jullie weten zeker dat het niet Skippy is hè?" En daarop zei Johan:"Vraag dat niet steeds, anders gaat die hond er weer over schrijven op zijn blog!"

Dus, ha, ik ga er helemaal niet over schrijven :) 't Is gewoon om net te doen alsof, zodat Johan het wel denkt :)) ('t Was trouwens wel errug lekker hoor, die kangoeroe...)



Vanmorgen kwam ik het kleinste hondje tegen dat ik al ooit gezien heb! Bij ons aan de overkant wonen twee van die chihuahua's en ik dacht dat die klein waren, maar nu heb ik een puppy van een teckel gezien, van twee maanden oud... aaaah, die was toch schattig! En hij was helemaal niet bang voor mij, dat was het leukste van al!


8 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

euhm, even die andere sloebers hier negeren en melden:
het is Raksha háár blog !

Henri Menheere zei

Da's allemaal spam hier (hebalve Zoet) en ja Soet, die hebalve is expres ;-)

ReinieReinie zei

Mag ik even opmerken ,dat ik dan wel een meisje mag zijn, maar dat het woord hond mannelijk is, ik heb de Nederlandse taal niet verzonnen hè. 'De hond schrijft op zijn blog' is helemaal correct, zelfs al weet je dat die hond een meisje is... beter zou zijn geweest als Johan had gezegd:"...anders gaat die teef er weer over schrijven op haar blog." Maar wedden dat er dan ook weer commentaar zou zijn gekomen ;-)
Noem het beestje bij de naam, dan kunnen er geen misverstanden meer ontstaan^_^

Thomas & Magali zei

Schattig hè, die kleine hondjes. Ik moet nog steeds een foto nemen van onze Mechelse schaper, als ik ene heb, laat ik je het weten, goed^^? Maar momenteel zijn de batterijen van mijn fototoestel leeg. Hoewel ik me wel moet haasten, wat Rex gaat bijna verhuizen, dus...
Knuf Mgli XxX