11.6.08

Tja, eh, nieuwtjes dan ofzo?

Tjonge, nu moet ik vanaf vandaag een titel boven mijn verhaaltjes zetten, voor mama's Facebook :-s


Ik vind er niks aan, mama zit steeds maar op dat stomme Facebook en ze snapt er niks van... Dan zit ze te mopperen en alles tien keer te 'add'-en en dan weer te 'remove'-n. Nou, ik ga niet naar dat stomme gedoe. Ik blijf gewoon op mijn Blog en op Breeze! Neh! Maar ok, voor haar zet ik er vanaf nu een titel boven.


Eigenlijk heb ik helemaal geen nieuws, mama wou gewoon dat ik een stukje met een titel schreef, zodat zij haar Facebook kon testen. Nou, bij deze.


Oh ja, Nederland heeft van Italië gewonnen en Nederland is gek geworden. Helemaal oranje, stelletje 'mafkezen'!!!!


Ik ben blij dat ik daar niet woon!!!!


5 opmerkingen:

Henri Menheere zei

Dat hondje ziet er eigenlijk wel leuk uit!

ReinieReinie zei

Het hondje zelf wel! Hoewel, mama mag van jullie geen teckeltje, omdat Leda bang is dat Jasper het op zal eten...
Dat t-shirt daarentegen is walgelijk, de kleur toch in ieder geval :)

Anoniem zei

Een aantal Nederlanders zijn boos op hun ploeg... Zoek maar eens op YouTube naar "wraak op Welpie" :-( Welpie kan er toch niks aan doen?

Henri Menheere zei

"Een aantal Nederlanders zijn boos op hun ploeg." Palabramia: jij maakt toch zulke grammaticale fouten niet? Dat ik zulke fouten maak, tot daar aan toe ; ;-)

ReinieReinie zei

oepsie palabramia...
maar henri, op haar eigen blog (nou ja, wordpress-ding) maakt ze zo'n fouten niet hoor, daar schrijft ze supermooie dingen! en dat van Welpie is inderdaad :-(