15.6.08

Nieuw vriendinnetje

Vandaag begon slecht, zoals elke zondag. Ze gaan dan allemaal weg en blijven de hele ochtend weg. Maar meestal gaat het daarna beter. Ik had mama in de week over Stefanie horen babbelen en over Canadezen, dus het zou wel goed komen, daar was ik van overtuigd. Tot gister, toen zei mama ineens dat Stefanie niet kon komen en die Canadezen kwamen ook niet :(

Nou ja, ik wachtte maar af. En mijn wachten werd beloond! Dubbel en dwars!

Simon, Tina, Jake, Sanne. Dat was al leuk. Toen Henri en Leda, met Sean, Sjoerd en Jasper <3, dat was zalig!!!

Op een bepaald moment ging mama weg met Henri, maar als er zoveel volk is èn Jasper, dan kan me dat niet zoveel schelen. Maar er stond mij nog een verrassing te wachten. De bel ging weer en... Yes, Tom! Dat is een soort broertje van mij, waar ik heel veel van houd! En wat nog beter was, hij had Tim meegenomen en Tim had Zara meegenomen!!!! Zara is een meisje van zeven maanden, een kruising met een Mechelse Herder en een Berner Sennen, en superdruk! (Niet zo druk als ik vroeger, maar zo zijn er ook niet veel ;-))

We hebben zalig gespeeld, het beestje kan er geen genoeg van krijgen (ze is er nog steeds ja, Tim en Tom moeten de voetbalwedstrijd afkijken ofzo), en ik heb haar uitgenodigd!

IN JULI KOMT ZE EEN WEEK LOGEREN!!!!!!

Ik kijk er al naar uit :-)

3 opmerkingen:

Henri Menheere zei

jeeeej raksha dat zal leuk worden de zomer ... mag jasper dan nog op bezoek komen?

Thomas & Magali zei

ik zou zeggen: have fun!!!

ReinieReinie zei

ja tuurlijk! jasper en zara konden gister keileuk spelen, vooral jasper vond het erg leuk allemaal ;-)