26.10.08

België of Nederland?

Ik ben er denk ik wel uit... Het is België :-s

Niet helemaal, ik ben een twijfelgeval!

Hier zit ik me vaak te ergeren aan bepaald gedrag, maar gisteravond waren we dan weer een paar uurtjes in Nederland, en oei, dat is echt ook niet alles...

Als ik nu moet kiezen? België!

Of toch Nederland?

Tjonge, ik weet het nog steeds niet....

België dan maar! Ondanks, ja, ondanks van alles en nog wat, toch maar België!

Eindelijk dan toch gekozen...

Maar wel op voorwaarde dat we zo heel af en toe nog even naar Nederland mogen, om opnieuw (en opnieuw en opnieuw) te ontdekken waarom we uiteindelijk definitief voor België hebben gekozen...

Zou het gewoon komen omdat van de 52 jaar die ik al leef, er maar 21 jaar in Nederland zijn besteed, en al 31 jaar in België?

Weet ik veel? België, gewoon België!

En heel af en toe Nederland ;-)

4 opmerkingen:

Henk van Blijderveen zei

Zolang België nog bestaat, moet je er lekker van blijven genieten Reinie.

ReinieReinie zei

Je bent een grapjas :-)))
Net nou ik gekozen heb, zal Vlaanderen ineens weer bij Nederland gevoegd worden? Neeeeee!

Henk van Blijderveen zei

Ach Reinie, jij en je man lijken me geweldige buren in De Nederlanden. En de Ardennen lijken in zo'n land gelijk veel dichterbij. En wat dacht je van het verenigd nationaal voetbalelftal der Nederlanden. Met Dembele, Martens en Vertonghen.

Doe me een plezier Reinie en praat die Leterme om! Dan mogen jullie zo af en toe naar het burlen van de herten komen luisteren. Hier bij mij om de hoek op de Veluwe.

Gr. Henk

ReinieReinie zei

oh ja, toen ik voor België koos, was ik de Veluwe even vergeten....

als ik ooit een huisje in Epe win (je weet maar nooit, met één of andere prijsvraag) dan zeg ik alsnog België vaarwel...

als ik maar niet terug hoef naar Den Haag :-), mijn geboortestad.

Epe was ons vaste vakantie-adres, tot mijn zestiende en later ook onze huwelijksreis en nog een aantal vakanties met onze kinderen doorgebracht....

hup, daar komt het dilemma weer terug :-)