3.10.08

Zijn vrouw????

Ik liep laatst met Raksha te wandelen en voor me liep de zwarte chow chow (Sam) samen met zijn meneer en een vrouw en achter me liep Raymonde met Mushka en Pukkie. We liepen gezellig met ons allen verder, de honden een beetje te snuffelen en te spelen en wij een beetje te babbelen, tot Sam met meneer en mevrouw de ene kant op ging en Raymonde met de hondjes en Raksha en ik samen de andere kant op gingen. Toen Sam met zijn baasjes buiten gehoorsafstand was, fluisterde Raymonde: "Heeft-ie een vriendin?" Ik nog onnozel : "Huh, wie?" En Raymonde: "Die meneer van Sam!" Dus ik zeg: "Huh, was dat niet zijn vrouw?" Waarop Raymonde: "Hoe kan dat nou, ze liepen hand in hand..."

En of ik nou al beweerde dat Theo en ik ook wel eens hand in hand lopen, ze bleef bij hoog en bij laag beweren, dat je zo kon zien dat dat niet zijn vrouw was, maar een vriendin. Op mijn vraag of zij de vrouw van de meneer van Sam dan kende was haar antwoord: "Nee, ik heb die nog nooit gezien!"

Triest hoor, de wereld van vandaag! Mensen van middelbare leeftijd die hand in hand lopen, dat kan nooit man en vrouw zijn... Het denkbeeld dat iemand een goed huwelijk heeft? Haha, het idee alleen al...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha!! Wie loopt er nu nog hand in hand nadat ze getrouwd zijn... lol

Maar ja, het is wel triest dat mensen zo over elkaar moeten denken...
Nu moeten papa en jij morgen samen hand in hand gaan wandelen, dan denkt iedereen dat jullie niet meer getrouwd zijn ;)

ReinieReinie zei

Zei ik ook al tegen papa, maar we lopen eigenlijk meestal gearmd, omdat papa een beetje steun nodig heeft :-)
Maar we lopen echt ook vaak hand in hand en we zijn wel getrouwd dacht ik hoor, maar ja, eigenlijk ben ik ook papa's vriendin, dat zegt hij toch altijd ;-)

Henk van Blijderveen zei

Ik zal je een geheimpje vertellen Reinie: Mijn vrouw is mijn beste vriendin!

Niet verder vertellen.

Gr. Henk

ReinieReinie zei

Oef, we zijn al niet de enige zotten :-)

Henri Menheere zei

Mijn vrouw is ook mijn beste vriendin, en we lopen nooit meer hand in hand, want er zit altijd wel een buggy, kinderhandje of hondenriem in de weg :-)

Maar we zitten wel nog hand in hand :-)

ReinieReinie zei

Komt van zelf weer goed :-)

Anoniem zei

Njah... mensen...

Ik hoop vooral dat ik zelf over 30 jaar (en meer) nog met dezelfde hand in hand loop als met diegene met wie ik dat nu doe ^^