26.7.08

Alleen

Ja, want Zara is weg... Ik wist zeker dat ze nog tot 2 augustus zou blijven, en gistermiddag, mama was net even weg met Johan en Govert, kwam Tim (haar baasje) om haar te halen. Ik zei nog tegen papa dat hij dat niet kon maken, dat mama op deze manier zelfs geen afscheid had kunnen nemen... dat ik me niet op dit afscheid had kunnen voorbereiden... dat dit dus echt niet kon... maar ja, wie luistert er nou naar mij?

Een uurtje later kwam mama thuis, ze was verdrietig, maar ook wel weer opgelucht, zei ze. En ik eigenlijk ook :-)
Want door al die kapotbijtnijgingen van Zara, werd mijn vrijheid ook redelijk ingeperkt... Nu mag ik me weer vrij door het hele huis bewegen, yes!

Maar toch missen we haar allemaal een beetje, het is zo'n lieve hond! Ze mag altijd terugkomen ♥♥♥

1 opmerking:

Henk van Blijderveen zei

Ja, zo'n jonge hond heeft zijn nadelen, maar veel meer voordelen. Wij hebben een beagel van 7 en die zou wel een beetje temperament van Zara kunnen gebruiken.

Gr. Henk en een fijne zondag!