19.7.08

Zara



Zara was hier dus de hele week, maar helaas, pindakaas, vandaag gaat ze weer naar huis :-(





We hebben een zalige tijd gehad samen!!!!




Het is een schatje, echt waar!!!!



Let vooral goed op haar rechteroor, dat is het schattigste van alles :-)



Gelukkig sliep ze af en toe, want zo'n jong kind in huis is wel supervermoeiend...



Ik denk dat vooral papa haar enorm gaat missen, het waren dikke vriendjes geworden. Waar papa was, was Zara (als ze geen deugnietenstreken aan het uithalen was)




Het is echt wel jammer dat ze naar huis gaat, maar toch ook wel beter, want ze is nog in het kapotbijtstadium, ze heeft de leeuw van Sean kapotgebeten :o Gelukkig kon papa gister nog precies dezelfde kopen bij Blokker :-)
Maar ze heeft ook een FlipFlop van Johan kapotgebeten en dat is minder leuk, want dezelfde vinden in maat 46 is niet zo simpel :-(
Wat ze verder allemaal nog kapot heeft gebeten, varieert van een stuk of tien plastic bloempotjes, tot een rol tafelpapier (hierna zag de tuin er ineens helemaal winters uit). De klompen van papa en mooie Canadese kussentjes van mama hebben wel twee tot drie keer per dag in de tuin gelegen, maar hebben het gelukkig overleefd...

Al bij al: 't was leuk, maar een weekje was lang genoeg! Jammer dat ze naar huis gaat, maar wel lekker rustig ;-)

PS 't Schijnt dat ik dus ook niet zo'n lieverdje was, vroeger :o

1 opmerking:

Henk van Blijderveen zei

Leuk dat zwabberoor. Als ik het kon, zou ik met één van mijn oren terugzwaaien. Leuke foto's. Vooral die op schoot bij je man.

Goed weekend verder,

Happyturf