7.7.08

Barbecue

de jeugd was ook aan het werk gezet
gezellig hè



Zondag was het hier "kerk-barbecue". Het begon al goed, want Johan moest thuisblijven om de bbq aan te steken, dus voor het eerst sinds lange, lange tijd, was ik niet alleen op zondagochtend! Toen kwamen papa en mama thuis en mocht ik gelijk gaan wandelen, en Judith ging ook mee! Ik houd van tieners, dat weten jullie, dus dat was zalig!

Toen we terugkwamen waren er al een heleboel mensen en er kwamen er steeds meer bij! Ik hoorde
getallen van tussen de 120 en 140, dus dat was wel de moeite! Er zouden normaal geen honden komen, maar surprise: Kaleb was met Daniël en Tineke meegekomen, rara welk ras? Yes, een Duitse Herder! Jammer genoeg staat hij niet op de foto's, het is een heel mooie, een pikzwarte...


Het was wel een zeer vermoeiende dag, gelukkig mocht ik af
en toe een poosje bij Riet blijven liggen, wantals ik steeds met mama mee had moeten lopen, was ik op laatst net zo moe als zij geweest (ik zat aan de riem, de poort stond open hè)


Wat ook nog heel leuk was: Henri had het zwembad opgeblazen en papa had het zaterdagavond al vol laten lopen, zodat het zondag een beetje minder koud zou zijn als de kinderen er in wilden. En rara wie zat er het eerste in? Zaterdagavond gelijk al? Juist ja,
ikke! Tegen niemand zeggen hoor, want papa en mama waren boos, het schijnt dat sommige mensen het vies vinden als er een hond in het kinderzwembad zit, gek hè? Ze hebben er toen gelijk een zeil over gelegd. Precies of ik kan dat niet opzij duwen :-)))


3 opmerkingen:

Henk van Blijderveen zei

Die Raksha is toch maar een gelukshond met al die half tot bijna geheel afgekloven botjes.

Jullie wonen zo te zien wel erg mooi Reinie! Het lijkt op een oud boerderijtje. Eeen mooie plaats om te bbq-en.

Gr. Happyturf

ReinieReinie zei

Yes, een oud boerderijtje en no, geen botjes voor mij, ik word daar dus doodziek van :(
Maar we wonen hier echt zalig! Hopelijk mogen we hier nog lang blijven!

Thomas & Magali zei

Lekker gezellig, 120 man. Maak daar eten voor klaar :-)
Kusj, Mgli X