13.7.08

Zara

Wow, verrassing! Zara kwam vrijdag al in plaats van zaterdag! Ik was dolblij toen ze kwam. Natuurlijk niks laten merken, een beetje gegromd, laten zien wie hier de baas is enzo, maar toen kon ik me niet meer inhouden en zijn we samen de tuin ingestormd! Zalig, zo'n jong beestje! (Mechelse herder van negen maanden) Spijtig dat ik zo vlug moe ben :-(



Wandelen was wel ingewikkeld. Dat heeft ze precies nog niet zo goed geleerd, ze danste voor mama's voeten, trok alsof we een bende dieven achterna zaten en ik dacht gelijk: ohoh, dat komt niet goed, en ja hoor, na een paar minuten was het zover. Hup, mijn gentle leader af, en om de neus van Zara. Heel even leek ze een stier, die iemand van zijn rug wou gooien, maar toen liep ze als een mak lammetje naast mama, af en toe verbaasd opkijkend en zich afvragend waarom dat ding om haar neus zat en waarom ze nou toch niet meer kon trekken :-) Als Martin Gaus dit zou lezen, zou hij tevreden knikken!



Ik zal eens aan Johan vragen om wat foto's te maken van ons tweetjes, dan kunnen jullie haar ook bewonderen. Niet naar haar figuurtje kijken hè, het is een slanke den, maar ja, wat wil je, zij is nog jong en ik ben al oud hè :-/

3 opmerkingen:

Henk van Blijderveen zei

Ha die Raksha. Dat figuur voor honden op leeftijd is niet alleen voorbehouden aan viervoeters. Ik zie er ook niet meer helemaal zo uit als in mijn jeugd. Het wasbordje heeft sluipend plaats gemaakt voor een heel klein zwembandje. Trek je er dus niets van aan!

ReinieReinie zei

Joehoe!!! :-)

Thomas & Magali zei

Oude rakkert =p