15.7.08

Wat is er gevallen?

De regering? Huh? Dat snap ik niet, kan zoiets vallen? Bij ons geldt het recht van de sterkste! Als er een hond komt die sterker is dan ik, ga ik op mijn rug liggen met mijn poten omhoog, dan is het gelijk voorbij... En zo'n hond als Jasper, die altijd de sterkste is, maar niet agressief, die negeert agressief gedrag... Domme mensen, de regering laten vallen, raap het op en plak het terug aan elkaar... En je mag het schijnbaar niet hardop zeggen, maar laat gewoon het recht van de sterkste een keer gelden... :-)

Mama zegt dat het is omdat wij in Vlaams-Brabant (dus in Vlaanderen) wonen en bij het Brusselse kiesdistrict horen en dat dat niet eerlijk is. Mama zegt dat het zelfs al in de grondwet is veranderd maar nog niet toegepast wordt. Huh? Je mag het schijnbaar niet hardop zeggen, maar laat gewoon het recht van de sterkste een keer gelden... :-)

Ik weet dat ik het allemaal een beetje simplistisch zie, maar het is toch te gek voor woorden wat hier aan de hand is, zeg nou zelf!

2 opmerkingen:

Henk van Blijderveen zei

Reinie, waarom sluiten jullie je niet gezellig als Vlamingen bij ons Hollanders aan? Jullie zijn van harte welkom!

ReinieReinie zei

Ik zou het best gezellig vinden, maar het gaat niet lukken! De Vlamingen zijn jaren en jaren 'onderdrukt' door de Walen, en ze kijken wel uit om nou met de Nederlanders in zee te gaan, dan worden ze weer 'onderdrukt' ;-)