11.7.08

Soms hè...

Soms hè, dan heb ik gewoon zin om te verdwijnen. Naar ergens hier ver vandaan, waar ik niemand ken, waar niemand iets van me verwacht, waar ik gewoon mezelf kan zijn zonder dat iemand zich afvraagt wat er met me aan de hand is.

Soms hè, dan heb ik gewoon zin om mijn masker af te gooien, zodat ik gewoon mezelf kan zijn zonder dat iemand zich afvraagt wat er met me aan de hand is.

Soms hè, dan vraag ik mezelf af wat er met me aan de hand is. Waarom draag ik dat masker dan? Waarom blijf ik hier?

Ik denk dat dat aan jullie ligt... Ja, aan jullie!
Jullie zijn gewoon te lief... :-(

2 opmerkingen:

Thomas & Magali zei

Dikke knuffel! Weet dat je bij God altijd jezelf mag zijn. Hij houdt van je!
Dikste knuf,
Magali

Henk van Blijderveen zei

Reinie, eigenlijk is het heel normaal dat je je in deze wereld soms desolaat voelt. Ik heb die buien ook wel eens. Maar Magali heeft de beste tip voor ons! Bedankt Magali.

Groetjes Happyturf