22.7.08

K-a-p-o-t-b-i-j-t-Z-a-r-a

Oei! Nu wordt het een beetje erg! Zara is inderdaad teruggekomen, zondagavond. Het weerzien was stralend, ik heb natuurlijk toch weer een beetje gegromd, maar dat was alles. Verder was het gewoon leuk om elkaar terug te zien.


Maar nu begint ze het een beetje te bont te maken...

Gisternacht heeft ze papa's klompen kapotgebeten (dom om ze in de keuken te laten staan, maar ja...) en een doosje muizengif helemaal onder de gootsteen vandaan, uit het achterste hoekje, gepeuterd, en aan flarden gebeten. Het gif lag overal :o Hopelijk heeft ze er niet van gegeten, maar ik denk het niet anders was ze nu al ziek... Muizengif is vies en ik kan het weten ;-)

Maar nu vannacht: de rieten prullenbak helemaal in kleine stukjes en.... het lievelingsboek van mama en Sean kapot: Pluk van de Petteflet :o

Nu is ze dus echt te ver gegaan hè :-(
Mama geeft haar nog één kans, komende nacht, en anders moet ze de rest van de tijd dat ze hier is 's nachts in de bench! Ik heb dat ook wel overleefd, maar ik ben toch blij dat Johan mij daar ooit van heeft verlost! Arme Zara :-(

3 opmerkingen:

Henri Menheere zei

Zara die Zaza bijt? Dat kan niet hoor!

ReinieReinie zei

:)

Anoniem zei

je mama is een beetje gek hoor

ik had het over een grote, dikke moeder... daarmee bedoelde ik echt iemand van vier meter ofzo, zoals een gigantische bouddah waar we op kunnen klimmen. Ze kan dus gewoon mee met ons klimmen en in slaapgewiegd worden.

(niet dat ik niet geloof dat je mama niet kan troosten natuurlijk, ik denk dat ze daar net heel goed in is. Maar 't is toch maar foei dat ze zich identificeert met een grote, dikke mama !! Dat kon ik niet toestaan !)